Lördags trivsel..

Hej bloggen.. haha

Lördag, jävlar vilken bra lördag! Är helt euforisk!! Startade med att möta upp Josefin och åt en bättre lunch på söder, blev en "ruffruff" sallad för jag inte alls kommer ihåg vad det heter just nu!! vet att aadels pappa lagar sånt.. jaja
Vi promenerade fritt längs södersgator där vi såg en luffartomte med en spitterny barnvags varav vi gick hack i häl för att se att det inte var barn i den. vilket det inte va som tur va! Mission Complete!
Vi tog en liter kaffe gemensamt i två koppar satte oss på slussens utskickspunkt tittade ut över underbara stockholm lyssnades på Melissa Horns nya album (som inte släppts ännu, så ni andra dödliga får vänta HAHA) vilket fick mig att få känslan att jag precis blivit våldtagen av den sanna lyckan!

En Captain Blake urpris: 3900 Kompispris: 180kr

 

Nu blir det Fleetwood Mac konserten!!! Sköt om er gott folk! xoxo Maxx


Kommentarer
Postat av: rysshamstern

gulligt...

nu ut och skyffla i mig lite hembakad brunostfitta med smak av surströmming och kukost

2009-10-10 @ 22:03:40
Postat av: Cicci

O vilken fartfylld lordag! Nasta helg blir det helt andra bullar Maxx!!

2009-10-11 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0