vi uppträdde..

det var typ utanför stan men det var mycket folk och jävligt mycket inredning..


jag tog typ bara en bild.. vi hade så mycket att göra, typ vara busy!
är inte detta ett underbart porslinsett? ni hittar det här!


fatta typ bara några minuter innan vi skulle upp på stora scen och vi var inte många på repet.. men det löste sig


hittade i alla fall lite färsen den kvällen..


Mackan var bäst på körens egna trumpet, as bra att mjuka upp läpparna med innan! tips till alla ni som typ sjunger i grupp..


ni vet väl att vi sjunger för de..


innan vi tog en maxitaxi in til stan för att dricka bärs var jag bara tvungen att springa förbi mina väner på elle..

tack oskar för en liten del av bilderna.. ses vi på onsdag? då händer det grejer.. herreguud..

vad tyckte ni om min favvoblogg, visst är den underbar?

Kommentarer
Postat av: cicci

hahahah maaaaax pa nagot javla vis ser du fan ut som min katt pa den har bilden...! har du blivit vindogd eller ar det bara en underbar illusion?! jag haller tummarna!

2009-10-07 @ 23:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0