13/9-09 11:39 Norsktid..

Söndag. Till historien min första helg utan sprit eller öl på mycket länge. Känns bra. Riktigt bra för att vara ärlig. Har kommit igång med träningen på riktigt igen, kroppen värker och skriker. Men jag förblir nöjd. Det här med att sluta röka skiter jag i, jag ser det som en vardagslyx, dom dagar jag får ett sug och har råd (ett paket kostar 100kr drygt) som denna morgon, en skål turkisk yoghurt med färska blåbär 5 smulade knäckebröd en stor kopp kaffe och havregrynsgröt. Lovely! Idag är det mycket på agendan, storhandla blir första prio, sen gymmet för ett svin tråkigt ben/stjärtpass, köpa kontantkort, Skriva klart CV, laga mina gubb-byxor, tvättkort, fika med en vän, öva på gitarren och slutligen laga en grym söndags middag på tonfisk... Vet att det inte blivit speciellt mycket bilder från min sida, Lovar en kavalkad inom kort. NY biljetten är köpt och klar nu vilket fall, skönt! 12 okt bär det av. Hoppas ni har det härligt hemma i Stockholm, troligtvis är ni bakfulla och jävliga, avundas er fan inte! Nu får ni ha det så bra trogna som nya läsare. Xoxo, Maxx

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Det är riktigt skönt att ha en vit helg ibland, tyvärr blir det lite för sällan.

2009-09-13 @ 12:01:50
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Kawaiika

Fin blogg <3 Hoppas du har en bra dag



//Kawaiika

2009-09-13 @ 12:05:07
URL: http://kawaiika.blogg.se/
Postat av: cicci

inte fy skams maxx! du ater som en kvinna.... haha! love

2009-09-13 @ 23:04:45
Postat av: Maxx

Men varfør ska kvinnor få æta allt gott och mæn allt æckligt? :p

2009-09-14 @ 17:00:02
Postat av: cicci

syftade inte pa att krossat knackebrod nodvandigt vis ar gott till filmjolk - det ar trots allt mer nyttigt an gott - eller?

2009-09-14 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0