2,9kg lamm och 2kg piano pudding med sprutgrädde

Ni läste rätt.. Var tokrea på KÖTT!!! på Rimi! Självklart kunde vi inte ge fan i att köpa 2,9kg lamm som vi ska tillaga imorgon och avnjuta en god flaska rött. Känns som man ska få unna sig något gott imellanåt.
Något som är mindre gott men som vi inte upptäckte fören vi dragit i oss ett kilo var piano-chockladpudding med delmonte frukt-cocktail och sprutgrädde.. Så otroligt synd att jag inte har någon kamera, jag placerade min sked på den kraftigt dallriga puddingen. va händer? den SJUNKER in i den plastiga ytan och försvinnner. Inget hål efter vart den tagit vägen ingenting!! Nu ligger denna genmanipulerade pudding som inte smakar något som chocklad i min magsäck och jag vill kräkas lite..






Blir du också sugen på Piano?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0