asså nu blir jag förbannad!!!!!

Nu har jag tillbringat 4 veckor, 28 dagar i det här Oslo... slutsatsen.

  • Kvinnor = Ser ut som skit, och nej dom är inte tjocka, utan smala fina kroppar men ansikten värre en Lurche eller va fan han heter i familjen addams. juste, sååå! ---> fast fulare, helvete glömde nästan den viktigaste detaljen på det kvinnliga modet. Visuallisera nu Lurche med seglar jacka, och nej int Henry Lloyd utan här är det nå jävla norskt internt skit märke med lysande grön luva. ser ut som en knegare... mmm.. SKÄRPNING!!!

  • Män(vill säga pojkar) = Alla har sätt en snygg tjej gå runt med en ful kille någon gång, men dra mig i havet naken klädd i läder ifall det varit en snubbe från norge!! Killar är värre än kvinnorna, jo dom har på sig en trendig kavaj (då den typen av kavaj som var trendigt i stockholm 1998) dvs. en kritstreckad uppknäppt lila skjorta med ett par NIKE SKOR!!! VAFAN!??!? Alla vet att träningsskor ska inte synas på annat än tränings anläggninar! och speciellt inte till vanliga kläder för den delen... Nej jag skulle nog kunna ta på mig foppa-tofflor surfshorts och en hawaiiskjorta med ett par spegelglas piloter och en snygg mittbena och gå och handla mat utan att någon skull tycka det var konstigt! Prova den på götgatsbacken, bara springa direkt till katarinahissen och göra resten av alla stockholmare en tjänst. DYK!!!


  • Svenska killar i Oslo = Japp.. Nu ska jag vara en jävlig stockholmare, men jag tror mig helt på riktigt hata killar från svenska hållor.... Dom är uppfostrade av en jävla vildvitra tydligen, och vildvitror inlåsta i sönderrostade husvagnar vet vi inte går hand i hand. Och vad gör dom. Ja dom klarar sig inte i stockholm då alla hinner inte ens titta på dom för att se att dom är idioter, Det är grabbarna man ser i på klubben med bandana på huvudet, och JA det var häftigt.. när Gun's & Roses släppte sin första platta. inte 2009..
    Dom för sig som en stekare bara att alla vet att man ska aldrig vara något man aldrig är för en vacker dag säts man på prov och då blir det fan skärselden!! Vilken jag gladligen skulle vilja kasta samtliga dyngraka bönder som flyttat till oslo! fan dra till urbergen och är sten!! PACK!

  • Fyllekäk = Tänk dig själv, lite packad, trött du är hungrig som fan! Du kanske tagit en joint på någon efterfest va fan vet jag, du har en obeskrivlig hunger, Jag vet att när jag blir hungrig vill jag inte ha en grillad svärdfisk utan det ska vara en flottig kebabtallrik! (slutar förvisso oftast på donken men det här inte till) I Oslo när man beställer en kebabtallrik och betalar 120nok vilket är drygt 150kr väntar in den goda maten, DET ÄR INTE ENS KEBAB!! det är inte vitlökssås, är något jävla duvkött som smakar rövhål. och ja hela förtjusningen är bort blåst. Förvisso är det majs på vilket är gott men dock! inte samma sak...


Pga. detta rymmer jag tillbaka till Stockholm för att få lite ögongodis samt se våran vackra huvudstad i höstväder.
Sen blir det Fleetwood Mac den 10:e på Globen, ska bli riktigt härligt!!

Och japp två dagar efter det beger jag mig i 30 dagar till USAs hjärta New York, kommer bli helt magiskt. Sen återvänder jag med nya krafter för att ta tag i det ofantligt vidriga modet i Oslo.. helvete..

På återseende.

Xoxo. Maxx



Kommentarer
Postat av: M

jävlar vad förbannad du vart! min flickvän får väl va undantaget till regeln då antar jag..

2009-09-28 @ 22:56:45
Postat av: G

Riktigt bra inlägg! Och ja Martin - hon är undantaget, hon e fan het alltså! :)

2009-09-28 @ 23:18:52
Postat av: G

Riktigt bra inlägg! Och ja Martin - hon är undantaget, hon e fan het alltså! :)

2009-09-28 @ 23:19:11
Postat av: cicci

fantastiskt inlagg! martin: hon ar undantaget i till och med 2 av synpunkterna - hon ar javla bra pa fashion-riktigt mode och ar assnygg!

2009-09-29 @ 00:51:25
Postat av: maxx

I alla bäckar fulla av grå sten och hopplöst mörker finns även plats för en bit guld, vilket i det här fallet är din flickvän.

L

2009-09-29 @ 09:16:23
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0