Bra gener, grym med barn, framtida mammor ställ er i kö!

Så var det torsdag, bara en dag till fredag. Natt snarare, dagen började med att jag var sviiintrött, "jonis" pratade i sömnen bland annat på hitta på norska vilket var fruktansvärt roligt. Vi dricker ett jävla euroshopper peck neskaffe... smakar konsentrerad soya.. riktigt VIDRIGT!!! Men satan i helvete va pigg man blir. Vi sitter och skakar som två svin kåta pundare med brist på kola.
Ja livet är inte helt fy skam allafall, Har insätt att jag kanske borde vända mig och ragga mammor, satan va populärt det är när dom kommer och hämtar sina barn och dom springer springer i förtvivlan och kramar mig hårt. Tanke verksamheten blir direkt "Mitt barn gillar honom, hmmm potensiel ny pappa?" Tror jag allafall, sen är det en helt annan sak att leka med tanken och att genomföra den.

Barnen är ju mellan 1-5år gamla så dom är ju småå smååå. Men det är två flickor på 5år som heter Andrea och Ingeborg, dom satt och fnittrade hysteriskt i medans dom "Tegna" som det heter på Norska.

Ja här kommer allafall svaret för deras fnitter...



Ska föreställa mig, som Jente... ja min tolkning är solklar, hur lyder eran?

Xoxo, Maxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0