Det rullar på...

Så var det redan tisdag, inte riktigt hunnit blogga och meddela hur helgens scenario såg ut eller vad som hänt i detta Oslo. Fredagen var hysteriskt. En god vän från kören "piloten" var på besök efter att ha haft ett viktigt H&M möte. Slutade i total fylla och att jag vaknade illa luktande och med en minnes lucka på 3timmar. Dock tog det inte längre fören vi sitter med 8 flaskor cava och var igång igen, klockan slår 13, jag är asfull.. det är lördag. Tittade på sverige matchen fast jag hatar fotboll men man föll för grupptrycket. Slutade hemma ätandes en burk tonfisk på golvet kl 22. Så kan det gå!

Dock har jag börjat träna igen! Super härligt, målet är väl att komma in i samma kropp som man hade innan, nu har man rasat 15kg och ökat bukfett istället. Misär! Men detta kommer åtgärdas i detta nu! efter att ha jobbat till 16 begav jag mig hem spelat på gitarren tills nu, Uppdaterar er lite fort sen ska jag iväg till gymmet om nuuu. 15min. Svinbra! Packa väskan sen kör vi!

Ni som sitter och läser detta blogginlägg mellan 18-20:00 bör ge sig själv en örfil och springa ner och se Grandpa Choir Boys som spelar på Nalen ikväll, hatar att man inte kan medverka!

Xo xo. Maxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0