idag händer det grejer..

idag är det en viktig dag i våra liv.. kom till nalen ikväll kl. 19.00 vi går på scen 19.30, gratis inträde! få en försmak hära
vad fan håller den där jävla maxx på med?!?! tror jag ska ta in en inneboende snart annars kommer jag aldrig palla..


jag älskar i alla fall min garderob, kanske ska städa lite, nej jag tror inte det! älskart!
nej bråttom bråttom, ska iväg på tidig lunch med jossan inför planeringen av våran fest, lovar att jag kommer berätta mer men tyvärr kan jag inte avslöja något ännu, håll ut!


här är i alla fall mina tjejkompisar på medis, de fan bor där, S & M.. om ni vill få en glimt av de i deras vardag så kom förbi hurran i värtan och smaka på deras raita.. swer ni föresten hur M försöker dölja sin acne under näsan? bara en fråga till, varför har de varit på lidel? katastrof, själv storhandlar vi på bottenplanet på nordiska kompaniet..

Kommentarer
Postat av: s

hahahaha



max din lilla fitta!!



2009-09-18 @ 20:14:37
Postat av: M

Max vad lider du av!! Sluta lägga upp bilder på mig!! Sök hjälp!

2009-09-19 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0