Jag BÖR vinna nostalgi priset!!

Känner ni igen denna?? Inte? då är du troligtvis född nån gång på 90-talet och kan dra åt helvete!




Till er andra 70-80-talister det startde så här....

Jag plingade runt på thepiratebay.org då jag ville ha något roligt till min Mac. och vad finner jag! samlings skivor med ALLA klassiska spel fårn 1988-1996.  JAG ÄR FRÄLST!! grafiken är värdelös, men forfarande charmig, musiken är oslagbar!! överasknings momenten är i form av att en fetman välter på ett piano, allt låter jättehögt och jättebra! Nej jag är kär, och japp jag drömde mardrömmer inatt precis som för 15år sen när man spelade Alone in the Dark. Herrejävlar vilken väl utformat spel.
Idag ska jag ta tag i mina synder och bekämpa dom mörka makterna och ta mig igenom detta som en gång i tiden var startpunkten för mina sömnproblem.
Gå klicka på länken för att hitta resterande spel, t.ex Heretic?!! Hexen, Prince of Persia 1991.


xoxo, Maxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0