Norsk tisdag









Japp tisdagen, vaknade kl 11 åt en bättre frukost tittade på tre avsnitt av Weeds, kanske är en av mina topp 10 serier. riktigt bra! Etta på den listan är fortfarande det perfekt skrivna manuset på Californication.

Idag har jag allafall styrt upp konto i Norge samt skrivet ett CV äntligen!! Dock korrigerade min underbara sängkammar pojke ALLT med sina författar kunskaper, är lite som att läsa en saga. Nästan så jag inte vill dela ut dom haha. Kommer utan tvekan få jobb imorgon annars är det något som INTE stämmer med Oslo. Kom igen, vem skulle inte vilja anställa en snygg kille i sina prime times?



Saknaden för Stockholm har börjat växa lite, eller så är det kanske att det inte finns några som helst vackra kvinnor i den här staden, alla svenskar kommer typ från säffle. jaja.. Tid för en dusch och ner och skeda jonis som skrek i sömnen igår kl 03 när jag skulle sova för att citera "Du har en KUK stor som en Skateboard" problemet är att jag var inte naken och jag HÖLL i en skateboard!! Tonfisken och norska barn har stigit honom åt helvete.

Godnatt go vänner och nya!



Xoxo, Maxx

Kommentarer
Postat av: cicci

lappsjuka? heter det sa nar man varit for nara inpa nagon, langt bort, isolerad fran sitt sedvanliga umgange och marker? ja - ni kommer sakert sluta som han i The Shining och hangla med mogliga gammla tanter - later det som iaf! Jattebra!

2009-09-16 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0