söndag..

igår var det röj på Hägern, bilder komma upp inom kort, håll ut.. idag har det varit en lång dag med städning, in till stan, pizza på nivå, sommaren med göran, ut till stureby för yalla och habibi fest,  hoppade ut från ett fönster, var tvungen, M & J vet vad jag snackar om..


typ ganska bra matchning..


såhär ska typ mina fem söner se ut.. cravings på vintage på axelväskan från mulberry..


en liten försmak från igår, som sagt, mer bilder väntar jag på..

nu blir det sängen men kom förbi polhelmsgatan imorn så bjussar jag på nåt gottigt..


puss

Kommentarer
Postat av: Alexander

Addi har ju skvallrat om att den är bloggen är "the shit" så då kan man ju bara gissa vilket trafik det lär vara. Ville bara ragga extra besökare till mig själv. Tihi

2009-09-21 @ 00:24:58
URL: http://alexanderhvass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0