dags att fly...

Jajaja efter ett jävla tjat från max ska jag väl uppdatera Er lite!!!!

Lördag, max kom precis hem från sin jävla fitt inspelning av vilda skitungar. Men nu är det äntligen över.  Dock har min kvot redan blivit fylld. Jag flyr detta karga stockholm och beger mig till Norge! Oslo håll hårt i hatten här kommer killen som kan både tugget och färsen!! Dock blir visiten lagom kort, åker i slutet av september till NY för att besöka en vacker kvinna, Det har inhandlats hummer och ostron för kvällens event. Bubbel. Självklart!


Såhär jobbar max allafall..


Kommentarer
Postat av: cicci

Bellisimo! harligt att max ar hemma!!!!!!! och tack for underbar skype date bada tva

2009-08-29 @ 20:19:03
Postat av: gustaf

göddi bild!! Fan lycka till i Oslorn, behöver du connections där så har jag många. Vad ska du jobba med osv?

2009-08-29 @ 23:54:14
Postat av: maxx

Har inte den blekaste om någonting haha Bara att åka se vart vinden för mig. Men jag ringer dig så fort jag är framme gurrra G

2009-08-30 @ 14:26:08
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0