oj oj..

ligger på mitt hotellrum och är helt död efter en vild natt på MS/Gerda/Briggen eller vad den nu heter med typ, ja, 9 barn som redan börjat kalla mig för pappa, underbart!
är faktiskt ledig både idag och imorgon och har lite beslutsångest om jag ska dra till storstan eller röja en kväll på gävles coolaste nattklubb?

som jag tidigare har nämnt är min brorsa ute på äventyr, kolla in hur het han har börjat bli nu när han har växt till sig lite.. jag vill nästan.. kyssa honom men det går ju inte.. vi är ju faktiskt helbröder..

såhär kul har jag det på dagarna, igår lekte vi frisörsalong..





jag parkar så jävla bra!

ses kanske i sthlm annars sen vi nästa vecka.. puZzZzZzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0