copenhagen..

far ringde 14.22 för tre dagar sen, vill ni följa med till cph? ja varför inte? ringer bror han vill med, sätter oss på flyget fyra timmar efter, blir upphämtade på kastrup av far av syster, skjutsas i en bil med tv, typ ballt, får sen middag, kl. 21.30, kyckling i ugn med smarrig sallad och någon citron dressing som susanne hade gjort, gott var det i alla fall, en julebrygg blev det till, sen insisterade syster att vi skulle kolla på twilight, visst pattingson är smok men inget mer, vaknade 9 dagen efter, låter bror sova ut lite till innan jag ropade att frukosten var klar, drog in till byn och åt en familjepizza med far och bror, hämtade syster i skolan, drog in till ströget, shoppade en snygg tischa på cos, inte hm, cos, köpte kings, rökte som fan, julebrygg, sen hem, indisk take away middag med allihopa, julebrygg och vitt vin, drar hem till ellen i fredriksberg, där hennes polare var, julebrygg, en till och till slut en till, rökte mer kings på deras balle, tog hojarna, till eastgate, där tydligen alla horor och slumfolk hänger, gick på en bar där man kunde röka med kings, fett, "jag vill gärna ha 5 odense öl tack!" "då blir det halvfems kroner tack", blev några sådana runder, innan vi gick vidare till en till bar som var öppen till 5 på en tisdag, ganska härligt, spelade lite pool, gick inte så bra, torskade lite pengar, men vi hade humöret uppe ändå, jag och bror gick till s-toget där vi var tvungna och vänta i 23 minuter, lite kallt men okej, somnade väl med datorn på magen vid 06.17, far väckte oss vif 11, drog upp och åt frukost med syster, trier, emma och far, drog in till christianshavn, til christiania, fett, åt lunch på villde, en typ ganska stor macka med alldeles för tjocka kalkonskivor, tog hjem, tittade på 10 orsaker att hata dig, tyvärr somnade jag och missade den bästa delen med paintbollen, fan att han har dött, rökte en kings, blev skjutsad till cph´s central, tog tåget till kastrup och flög hem..
här är vi på arlanda express!


nu ska jag snart möta en donna för att hämta ut min jävla fitt iphone på kuk företaget telenor, ska vara rädd om den den här gången, det är ju ändå min tredje nu.. hi hi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0