där vi inte finns är det inte värt att vara.. Tro mig!


Kören.. ja finner inga ord för denna underbara grupp unikt manliga skönheter i blandad ålder. Perfekta till både festival, släktmiddagen eller varför inte möhippan? 




Koster... manlig gemenskap blandad med kvinnoskratt och rosévin. Ses vi i Strömstad i sommar?



        

Måndag idag.. Har varit ett gäng väldigt hårda helger, och semestern har precis börjat, modeveckan gick av stapeln, Max lämnade mig för att gå på Pontus by the sea där han förmodligen steker som fan. Brudarna kan förmodligen inte hålla sig borta. Själv avnjuter jag lite ensamhet och tar en godnatt sömn för att go bananas i morgon, kanske en förstart på collage för att avsluta på F12 kanske. Ses vi ute? 

Kommentarer
Postat av: Sissela

Men gud vilken vacker bild när ni ligger i gräset?!

Måste vara en otroligt bra fotograf ;)

2009-07-07 @ 00:37:57
URL: http://sajs.blogg.se/
Postat av: Vurma-Nadia

Fy fan vad jag älskar er blogg! Jag vet inte om den är seriös eller ironisk, det är nästan det som är det bästa. Haha!

2009-07-07 @ 18:32:48
URL: http://mitrovski.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0