Desperata tider kräver desperata åtgärder...

Ja nu får det fan va nog med dessa minimala uppdateringar från min sida, Max är nere på koster med den ända levande datorn vi har i hemmet, med andra ord jag har ingen tillgång till varken min porr eller privata skamlösa bilder att tillfredställa alla våra läsare med.

Men idag var måttet rågat! Efter jobbet skriver jag på papper och faller för trycket och skönheten bakom Macbooken.
 20 000kr åt helvete, men det har man väl råd med?




....juste, fick ett mms direkt från smögen inatt 01:36, Max steker tydligen riktigt bra där nere. Ryktas även att dom torrlagde stans typ ända krog på champange, 24 flaskor för att vara exakt. Bra jobbat! Brudarna måste vara helt saliga




....mums

Kommentarer
Postat av: Sajs

äntligen lite uppdatering.... helvete

2009-07-23 @ 02:37:57
URL: http://sajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0