kalla mig fröken spontan




Bedriften att vakna upp kl 09 och inte alls befinna sig i sitt säkra hem utan istället på ett X2000 tåg på väg mot strömstad?
Detta har jag gjort och GÖR just i detta skede... Gårdagen bjöd jag vänner och bekanta på grillning med mängder av rosé och whiskey, sista jag minns är att jag köper ett järn på spyan för att genast byta ut den mot en total minnesförlust.
Under denna vilda natt 2009-07-26 har jag köpt en biljett endast NER till strömstad för 900kr, men hur i helvete resonerade jag? Ja jobbar ju för fan imorgon kl 8??!!



Bara bekänna färg för bossen, Men jag går inte lott lös ur detta trots allt i mitt fylle slag hade jag en anledning att välja just Strömstad, kommer ni ihåg vart max är? Ja juste.. Koster! Detta sagolika koster, och kanske sommarens största event går av stapeln under dagen, ingen annan än Pat the Brat håller i tyglarna och vi köttar nog på en helt annan nivå ikväll än en vanlig svenne banan.


Ser fram emot Kosters kvinnor, färsen och sjuka fester.. Om bara för en dag så kommer resan vara mödan värd! Får se vart man vaknar upp imorgon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0