Sista middagen i denna lägenhet..

Fick lite smått panik idag, jävla norrmän är ju dumma i huvudet när det kommer till ekonomi.. en betald räkning som dom skickar till Inkasso och ville ha 2000Nok extra!! helvete heller, måste ringa och bråka imorgon. Skönt att man har jobbat med smutsen.

Men jonatan kom hem med cigg och jätte jätte god middag! Ingen tonfisk idag inte!!

 

 

 

Nu ska jag på en promenad med Carolina som inte ville gå ensam till jobbet, Jag har ju suttit hemma hela dagen så helvete va jag ska ut i regnet, varför undrar ni? För jag har en ipod!! Med massa Nico!!!





Hittade även den här. Fan max kommer du ihåg bruden som foto skiten hahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0