är fan stolt..

har fan glömt att vvisa er vad jag byggde för två dagar sen i ett läger.. fattar inte riktigt hur jag klasrade det men jag är fan nöjd ska jag säga er.. det tog kanske 3 timmar att bära all sten, pussla ihop de så det blev stabilt, sätta ihop de där jävla pinnarna och sen knyta runt det där jävla repet.. men stolt är jag eller vad säger ni? har iofs inte varit så svettig på mycket länge men det var det värt!



tycker ni inte jag har placerat ut tunnan och den sönderblekta grenen på ett  helt underbart nonchalant sätt?

imorgon blir det tävling, kan ju inte säga vad det blir för tävlingen men det är typ 2 timmars bilfärd härifrån, *nervös*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt inlägg Nattis!

2009-08-21 @ 14:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0