Buss till Oslo...

Här sitter man, ett plötsligt medlidade för judarna i nazityskland, korta killar/tjejer på fotbollsmatcher, grisarna på slakt... Här är tajtLämnar allt bakom mig för nya are än själva fan..... Varför ska man tillverka platser för människor i snitt höjd 1,50?? Bussen från helvetet är säkert som allt annat "all made in taiwan" Kan man klandra dom, leendes att den dumma stora svensken inte sks få sitta bekvämt.. bussen från helvetet...!

kl är 14:36, framme i oslo kl 20:35. lämnar allt bakom mig för nya äventyr, Ska bo hos en underbar karl vid namn Jonathan fan stavar man så? Nå väl kommer bli kul det här. Månaden ut som norrbaggare sen blir det NY för att träffa en underbar kvinna. Och ni kvinnor menar att vi inte gör något för er. Ja går igenom AC fri buss från mordor!! Till ett främmane land rikt på olja för att sova sked med en annan man, livnära mig på potatis, morötter och curry gryta. Allt för en kvinna. Varför kan man undra? Varför gå igenom hades lågor för någon annan? För det är den sanna friheten, att ignorera all logik och värdering för rätt och fel. För att skapa min egen klarhet och frihetssyn. En känsla av liv och värme! Vet inte varför jag snöade in mig på detta, är nog denna buss... Troligtvis Lordis turnébuss.. direkt från riddarkatos håla..



En hälsning ut till folket! Max har nu lägenheten försig själv i stan, Ser ni honom på stan hångla upp honom och stöna något i hans öra. Varför undrar ni? För att ni kan svarar jag! Sköt om er. Xoxo Maxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

En av de utan tvekan bästa resonemangen jag har hört, skit i all logik, bara var! Puss Maxx!

2009-08-30 @ 15:49:29
Postat av: jason

härligt bloggat maxx!!

2009-08-30 @ 17:06:04
Postat av: Gustaf

jättebra inlägg maxx, så ska det se ut. Hoppas din ankomst till oslorn blev bra. Själv har jag precis fikat klart med nya klassen, pallade inte ringa. Nytt inlägg dock, du vet var.



Kram

2009-08-30 @ 21:27:54
Postat av: cicci

hahhaah maxx ditt tradlosa bredband kan ju kanske va det basta kop du gjort! ytterst jattebra inlagg! puss och kram fran en halvpackad cicci i svettets new york

2009-08-30 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0