drama..

nu är jag fan i storstan och har redan fått i mig ett fruktansvärt bra tjut, vet itne riktigt vad det heter, men bra är det.. snart blir det middag hos patte med maxx och gurra sen till 12:an om det inte skulle vara stängt idag.. vet någon läsare detta?
lite panik i så fall..

det är mycket att hnna göra i sthlm innan jag drar tillbaka till skogen imorgon kväll, träffa alla underbara kompisar, puss på er, brudarna, utgång, möten, hämta lön osv.
tror ni jag hinner? jag joppas det!
nu har jag så bråttom så jag måste rusa ner.. kram kram!

känner att jag lika gänra kan bjuda er på dessa bilder från en vild sommarnatt i smögen..



tony gör om mig till leopard..



här är det underbara resultat..
synd bara att ni missar mina "highheels".. sa jag föresten att linnet är från mitt x?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0