Ett främmande land...

Dag 1!

Vi sover två karlar i en 120cm säng.. Trodde den skulle vara 210cm men ack nej! Dock vad gör det att skede en karl för en månads tid, lite manlove helt enkelt. Dock spred sig oron i min kropp när Jonis (vi kallar han så) berättar att han inte "lättat på trycket" på två veckor.. Detta skrämde mig då jag vet att minsta upphetsning i drömriket skulle troligtvis blåsa mig ur sängen.. Men jag somnade till slut. Vaknar upp denna dagen ett i Oslo. Bor väldigt centralt (tror jag) i majorstein. Ingen aning om det stavas så men jaja. hittar en hand skriven lapp från min kära säng vän som lämnat kvar 200NK, nycklar och 2kg godis. Efter att sneglat på godiset vandrar jag ut i denna lägenhet, där värdinnan som jag ännu inte träffat rör sig. Missar henne! precis som jag stegar ut i vardagsrummet hör jag att ytterdörren slås igen. Hon har gått!
Nu återstår det en annan dam som jag vet ligger och sover, jag tasslar tyst mot dushen, det är pendantiskt steril rent över allt här inne. Härligt! hoppas det smittar av sig lite. Nyduschad redo för norska skattekontor och jobb jakter uppdaterar jag våra härliga läsare lite fort.


Glömde tillägga, det är KALLT här!!! svinkallt!!
Ledsen men det kommer troligtvis inte bloggas så mycket om rosé och champange fyllor från min sida, Max får bistå den kvoten i min frånvaro. Det här ska bli hälsans resa! Ner trappning på rökning, snus, start av träning, jobba flitigt! och öva öva öva på min älskling! Nej det är ingen bruud! det är min gitarr som jag tyvärr aldrig kunnat ge den tiden jag önskat. Men nu jävlar!!

Sköt om er allesammans! To be continue.......
Xoxo, Maxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0