jada..

fan vilken dag igår asså.. vaknar tidigt, drar ut på en av balkongerna för att tända en cigg, ser en gammal brudkompis som sitter och röker på gatan, "martina.." lite tyst sådär, hon ba, "men jag typ dör, vad gör du där liksom?" drar med patte därifrån, farsan hämtar upp mig, vi draar till lovön, käkar en bättre brunch, med hans 25 år yngre brud, tar tuben från brommaplan till söder möter upp stocks, aadel och tony, bland annat, dricker kaffe, pratar om brudar och allt vad det innebär, för ni brudar där ute, ni anar inte hur mycket vi killar säger till varandra, det är fan synd att ni inte tror det men snacka det är verkligen en grej som vi kan göra, snacka om brudar och sex, möter upp andrea, tar en kaffe, röker massa cigg, käkar crepe, sassa och christopher ringer och säger att jag ska komma dit, tar min väska på samma gång, stannar hemma hos sassa ett tag innan jag drar till morsan för att äta middag innan jag drog till treat och söp 26 kronors bärs, slocknade i sängen med typ en ganska bra bok, tack ron!



ett tips maxx om du inte får ligga i oslo, köp den här och du är typ stimulerad.. *tänker på dig*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0