jag har det fan bra ändå..

imorgon smäller det, medans maxx charmar alla brudar med 100 flaskor vin i någon tråkig vinkällare med diverse designers från alla hörn och kanter, så drar jag hit imorgon på våran första inspelningsdag..




sa jag att ekan är 80 år gammal?

ligger just nu på rummet och kollar alla scheman inför imorgon, om det är mycket att göra? eh, ja!
ikväll ska vissa till riche, vissa till någon jävla vinkällare, vissa till ute, vissa till en efterfest med föreställningen de tre musketörerna, har jag nämnt att min polare spelar? kan lägga upp en bild på honom lite senare men nu är jag så trött så det pallar jag inte idag..
hoppas alla mår bra i den stora staden så hörs vi imorgon mina underbara läsare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0