kör onsdag på Grandpa...

Så var onsdagen framme, om vi glömde nämna det tidigare så har ju kören dragit igång igen.. Vi har två bokade gig i september.. säger bara 8:e.... nalen Mer info kommer om detta!

Sitter och avnjuter en latte och cigg i väntan på att klockan ska slå 19. Tror mig ha hittat en riktigt köttig utbildning som jag vill ta. Mer kommer om detta likaså.

Tycker fortfarande det kommenteras väldigt lite på den här bloggen. skärpning!! Tro det eller ej men vi ligger faktiskt på 240st unika läsare per dag, vilket är väldigt roligt! Skit ner er!






Eftersom min andra hälft inte är i sveriges hjärta och kan medverka denna körövning slänger jag upp en hyllningsbild från föra onsdagen på Mosebacke när några i kören tappade garden för det okända öl monstret.

Skepp o hoj! // Maxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är bra maxx, och max ser liiite ut som gollum gone tanned på bilden.. fast med kläder då... eller vad tycker ni?

2009-08-19 @ 18:21:55
Postat av: cicci

det va för övrigt min kommentar... så! nu har ni två en en smäll

2009-08-19 @ 18:22:34
Postat av: jason

240 unika asså!? hur många hade ni då den dagen den dära dansken skrev?

2009-08-20 @ 20:23:35
Postat av: max

334 för att vara exakt!

2009-08-22 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0