Pappa kommer hem...

Summering av helgens bravader!

Fredag: Bättre kräftskiva på Ekerö hos i familjen Collins residens, regnet var ett faktum men som det gamla ordspråket säger "Det finns inget dåligt väder, bara folk med för lite pengar".
Det badades vedeldad tunna vid vattenbrynet för att slänga sig ner i det nu mera höstkalla mörka vattnet.

Sjukaste med denna kväll är att jag vart lite överförfriskad och håller på och somna varav jag blir ombädd att gå lägga mig vilket inte va mig emot. Jag blir in hunsad i en av gäststugorna där det finns en stor 210cm säng och en liten 60cm säng, inser att jag har blivit inkastad i ett knullrum!! jo just för i den stora fina sängen ligger där ett par mitt uppe i att slita av kläderna från varandra. Var av jag nickar hej och meddelar att jag kommer somna fort så kan dom återgå till sitt. (sängarna stod kanske 1m från varandra)
Med ångest i kroppen att jag förstör deras "lovemaking" så låtsas jag sätta igång en film på datorn och dock med väldigt låg volym så dom skulle tro att jag hade hörlurar eftersom jag sa det tidigare. När dom ont velande i 2min låter kåtheten ta över sätts det igång, helvete va det köttades... Det var alltså BÄCK svart!! Men jag lovar att jag kan säga vilka ställningar som var i fart genom att bara ha lyssnat. 45min senare och 3 missade samtal senare från Cicci börjar jag tappa fattningen. Men just då hör jag hur killens frustande tappar fokus och jag vet att nu är slutet nära. Sagt och gjort!! dock skrattade jag nästan ihjäl när jag hör killen kläcka ur sig sin signatur "Är du trött nu da?" tjejen förblir tyst då hon andas så tungt så om hon sprungit ett maraton. Jag ser min chans och ropar ut "är ni klara nu? jag måste ringa ett samtal" Pinsam tystnad och jag går ut.

Ja det var en upplevelse detta, Men NOG OM DET!! Lördagen jobbade jag somnade vid 22.
Nu söndag och PAPPA kommer hem!!! Inte vilken pappa som helst utan Pappa MAX! Den jäveln har ju lämnat mig hemma allt för länge för sitt jävla wild kidz, Så 12:an håll i hatten ikväll blir det våran tur.






Xoxo / Maxx

Kommentarer
Postat av: Cicci C

hahah klockrent!

2009-08-23 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0