helgens drama och solsken

Helgen började med parkalas med kören och dess damer det var Piloten som stod i centrum på hans stora dag

 
själfallet fanns rosé och cava till förfogande


Mylek anslöt med hans asheta brud mimmi

 
sedan vankades en underbar coctail där vi hittade dessa drömmar

kvällen avslutades med en splittrad utgång. 
Efter bögcoctailen hos Sean drog jag och mötte upp nya bekanta, drog till Berns där jag gjorde bort mig, hur kul är det och inte känna igen en brud som man har hängt med samma dag liksom? 
Maxx kväll började på trevliga norrmälarstrand där vinet flödade genom männens torra strupar. Efter mycket tugg och skönhetsång begav sig karlarna till 12:an där salongen erbjöd trevligt sällskap och fortsatt stek!

helt okej helg!

hur har er helg varit?

sa jag att det var trendigt med skägg på halsen? 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0