Umä

vet inte riktigt hur jag ska beskriva min helg uppe i västerbotten, en snabb sammanfattning, planet lyfte 15:30 från bromma där vi möter upp Farao typ en ganska rolig bög han kunde imitera maria montazami från svenska fruar eller vad det heter, bärs och någon sorts red label, gurra hade bokat beachvolleyboll på kvällen men en super söt kille som hette Jocke, som gick i gurras klass, duschade bastade, bärs, hem, bärs och Törley rosé, korken sköts på mig, sen tog vi bussen för att göra byn, bärs, kom till ett stäle som heter Rocks, typ, kanske recks.. fett i alla fall vi var i och för sig de ända gästerna, pate drog in någon spritsort för 240 spänn cl, men vad ska man göra? själv drack jag bärs och åter bärs och kvällen slutade med att jag pröjsade taxin hem till en fab efterfest med nåt konstig instrument som lät som ett piano men man kunde ha det i fickan, typ stört, pommes och bärs sen somnade jag med gurra som på natten tog mitt täcke, vaknade upp på lördagen då gurra spelar house och death med en sån spelkontroll som är en pikadol, typ coolt, sen drog vi och körde pingis, gick dock inte så bra vi slutade efter 15 min, vi hade bokat 2 timmar, drog och klättrade istället och kollade på innebandy, bärs, bil hem för middag och mer bärs, jag slängde ihop en fin carbonara medans patte rakade sig, han typ ville att jag skulle skriva det, sen bagavs det sig till en fet läkarfest med ganska mycket sprit men jag hade mina 24 st. red stripe så jag sket i spriten, sen stor taxi till "stället" i umä redan vid 21:15, sjukt tidigt men vad ska man göra, måste rätta sig efter läkarna, tappade min lur från förta våningen, sprang ner på gatan, displayen är helt död, men men, kvällen avslutades på donken sen tog jag en taxi hem med patte, vaknar upp inte i gustafs säng utan på en uppblåsbar madrass framför soffan, där patte slaggade, kollade lite på tv gurra gjorde brunch medans jag och patta gick en hel jävla timme för att handla vetemjöl till ghurras jävla scines men det var det värt det, goda gustaf! lite brudar kom körde TP sen bar det iväg till bio, bröllopsfotografen, bra, mycket bra, sen snabbt hem för att packa och in i flyget tillbaka hit till storstaden..
patte har alla bilder, jag har filmer det kommer sen..

nu ska jag ta något vaccin mot nån influensa, vet inte riktigt vad det är men det verkar bra, har dock läst att man kan få sjuka biverkningar, men det får vi se, håller er uppdaterade i så fall..


gustaf var så nöjd över t tröjan som han hade fått av sin roomie sebbe.. "det är svårt och passa in här uppe" sa han.. det kommer gå bra, det lovar jag dig!

ikväll kommer förhoppningsvis lite bildbevis och filmer att smackas upp men nu får ni vara nöjda med den här fantastiska beskrivningen så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0