umeå på fredag..

jag och patte drar till norland över en helg, två brats i Umeå? äh, bara vi har varsin ljusrosa skjorta med varsin "svarting" i bakfickan kommer det nog vara fab!
det ända som är lite jobbigt är ju vad jag ska packa, såklart hade ju inte patte, som bokade resan, klickat i att vi skulle checka in vårat bagage, hur menar han nu, ska jag, sveriges största färsen bloggare åka en helg till Umä med bara handbagage? vi snackar minusgrader där uppe.. men om man vill vara fin så får man fan lida lite pin, bara man inte däckar i nån jävla snödriva..
tänker nog låte mina tights från gina få följa med, för så mycket plats tar de inte i min weekendbag, sa jag att den var vintage? kanske till och med ska satsa på hela min outfit från min stora dag!


nu ska jag springa och möta bror sen blir det mssa öl med kören ikväll eftersom det är någon sorts kickoff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0