väntan är snart till ända.

Så är det söndag, om 18 timmar sitter man på planet till London för att beta av 3 timmar i flygbaren och sedan flyga sista biten till New York. Känns fortfarande lite overkligt, men jävlar va det kommer bli underbart!! Nu har jag suktat efter denna kvinna länge nog. Äntligen byter man mobilräkningar på 3200kr och virtuell kontakt mot lite ny köttslig kontakt!!
Ska snart upp till djungel-indien och köpa lite billiga limpor cigg, fick en beställning från the big apple. Sen tror jag nästan allt är klart för avfärd. Nej fan arlanda bög express skit tåget måste köpas lika så. Sen är det claro!

Nej det kommer bli en sjukresa, kommer hålla er uppdaterade. Nu har jag med mig kamera likaså.
Åter i stockholm 13 Nov.



Xoxo, Maxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0