Sista dagen i Barnhagen..

jaaa jaa det drøjer mellan mina uppdateringar men den som væntar på något gott væntar aldrig før længe. Har jobbat hela veckan på Musehuset, haft vattenkrig fått barnbajs i håret och dyl. Men nu ær tiden snart øver, Under helgen blir det jobbsøkning på IKEA dær jag hoppas på något smaskigt lagerjobb tills slutet av månaden. Fick æven mitt førbaskade skattekort igår, så nu måste jag bara førbi banken øppna nytt konto och vænta in dom nya papprena før att kunna få leva lite. Nog om tråkigt livsprat, igår var "jonis" kusin på besøk, slutade med en platta øl och två familjepizzor på balkongen till midnatt. Tugget var groteskt. Jag lyckades æven stoppa upp en jordgubbskondom i næsan før att på något vidrigt sætt få ut den ur munnen, allt luktar mumma och glidmedel idag trots en lång tvagning. Ljuvligt! Fredag idag, jag ska inte supa... kænns mærkligt.. blir nog min førsta nyktra helg sen.. vet fan inte senast jag var nykter en hel helg.. Puhh går nog bra. Køren var ju storslagen hørde jag! som vanligt med andra ord. Fan saknar grabbarna något sjukt. Speciellt den dær jævla max! skiten fyller ju år likførbannat snart. Ska se om jag skickar hem någon ful unge från barnhagen till han. eller kanske bara en nerbajsad bløja? Nej nog pratat.. Nu ska ja køpa en flygbiljett till NY. Haaaa deee! (går inte att ladda upp bilder på denna norska skit dator från medeltiden som finns hær. helvete!!! Kommer senare, Lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0