Ashtanga Yoga börjar visa resultat!

Ja ni hörde rätt, mitt liv hära är ganska reducerat jämfört till den tidigare frihet jag haft i Stockholm.
Sex dagar av 7 ser ut så hära.
Vakna upp, äta frukost, springa ner till gymmet, iväg till jobbet för att äta mängder av mat, studera matte på distans, gå på mitt arbetspass och sedan vandra hem 02:00 för att sova och repetera allt följande dag.
Kan låta tråkigt men tills plugget är klart kommer det se ut så hära. Jobb och träningsnarko. Men alla ni som föredrar att bara lyfta skrot och tycker yoga är för brudar, tänk om! Träningsvärken är både värre och man märker snabbt ur man stimulerar både balans och alla friamuskler till det yttersta.
Nog om det! Nu måste jag iväg till jobbet, ur mina hörlurar dundrar just nu mest Blue Man Group. Självklart kommer man sitta längst fram på Göta Lejon 12:sep. Ses vi där? är du rädd kan jag hålla dig i handen.
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0