fakking 2010!

Japp vi kliver in i Tigerns år vilket börjar resultera på ett jävligt bra sätt!
Vaknade upp kl 11 i en soffa hos therese med en sönderriven hand, ser ut som att edward scissor hand har gått bananas på mig. Men men.. KATT JÄVEL!
Nu är jag bara allmänt sliten men efter att ha dankat av 3 timmar matte så känner jag att jag får unna mig själv lite lugn tid. Ledig idag!! Ska nog inte lämna min soffgrupp.
Tittar på biljetter till Berlin, tänkte köra en snabbvisit tre dagar för att släppa loss satan i mig.
Ska även till London för en photo shoot om två månader som det ser ut. Det går bra nu.
Jonatan har även köpt jävligt trendiga tulpaner. aja..
Nu ska jag återgå till film och invänta besök... Gevalia Amalia broder!
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0