så börjar det!

Torsdag morgon! eller ja kanske inte klockan är 11:18, men jag har redan hunnit beta av 2 timmars pluggande och en storslagen frukost bestående av gröt, ruby red apelsinjuice och en liter vatten med en espresso kaffe.
Ja det har ju ett tag sen man bloggade, så vad som har hänt orkar jag inte ens gå in på. Däremot kan jag börja med idag istället!
Bor kvar i Oslo nu mera i en lägenhet på 75kvm så det är faaaan så mycket bättre en det sketna rummet på Majorstuen som var mitt tidigare hem.
Kan även ge ett diet tips för er som lagt på vinterfett eller bara blivit spritfeta, tonfisk och ris! dag två tonfisk och pasta.
Sen gör du så i 2,5 månad, jag gick ner 10-12 kg.. dock var detta inte riktigt min plan utan det kom på köpet eftersom vi inte hade råd att handla riktig mat till en början. kan inte heller påstå att det är särskildt gott, smakar skit!
Hur som helst, nu måste jag iväg och träna mina obefintliga bröst till ett stort A så mina nya inköpta Gina linnen sitter snyggt över korgen, sen jobba och ikväll blir det Cosmopolitan Beauty Awards Afterparty på Barbeint.
Lev väl, Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0